V poháru s logem T-Mobile na dresech
Do utkání MOL Cupu v Opavě vstoupí Sparta s novým sponzorem na hrudi. Partnerem, jehož logo bude vyobrazené na prestižním místě na dresech, bude od nynějška v pohárových střetnutích společnost T-Mobile.
T-Mobile tvoří důležitou součást klubového sponzorského portfolia na úrovni „Platinum partner“, zároveň je nově také generálním partnerem ACS v soutěžích UEFA a v národním poháru. Vizibilita spojení mezi letenským klubem a telekomunikační firmou tak bude silnější než dříve.
„T-Mobile byl už v minulosti silným partnerem Sparty, v tuto chvíli se však stává jedním z těch nejdůležitějších. Přeji si, abychom v těchto dresech byli úspěšní v domácím poháru a v budoucnu i v soutěžích UEFA. Jedná se o dlouhodobou spolupráci, která je pro klub z ekonomického hlediska velice významná,“ říká generální ředitel AC Sparta Praha František Čupr.
V zápasech MOL Cupu i v utkáních evropských pohárů bude logo T-Mobile jediným partnerským sdělením na celé sadě rudých (a venkovních bílých) dresů. Sparta dlouhodobě neobsazuje žádnou jinou pozici na dresu a trenýrkách.
Spolupráce s T-Mobile se nevztahuje na sady dresů pro FORTUNA:LIGU, v rámci níž nosí Stanciu, Šural a spol. aktuálně trika s logem SazkaBet.