Ligová fotbalová asociaceChance Liga
Novinky

Sparta získala prestižní marketingové ocenění!

Za rebranding druhé místo v cenách EFFIE!

Sdílet

Již takřka půl roku se Sparta prezentuje s novou vizuální identitou. Ještě více času uběhlo od momentu, kdy ji klub vám, fanouškům, představil. Věříme, a průzkumy mezi příznivci ACS to i potvrzují, že jste novou identitu přijali za svou a máte ji rádi. A všimli si toho i odborníci. Za efektivitu komunikace a aplikování nové identity získala Sparta před pár dny druhé místo v prestižní ceně EFFIE.
EFFIE je soutěž o nejefektivnější komunikační či reklamní kampaň pořádaná Asociací komunikačních agentur. „Moc si tohoto ocenění vážíme, je to pocta jak pro náš interní marketingový tým, tak i pro externí spolupracovníky z agentur Go4Gold a 2Score. Reakce od fanoušků a také čísla prodejů merchandisingu v nové identitě potvrzují, že jsme tu změnu, kterou jsme vnímali jako velmi potřebnou, zvládli. Je skvělé, že si toho všimli i nezávislí marketingoví odborníci,“ řekl k zisku ocenění marketingový ředitel Sparty Kamil Veselý.
Naším cílem při představení nové identity bylo vysvětlit fanouškům objektivní důvody, které ke změně vedly. Zároveň jsme chtěli zdůraznit návaznost nové identity na hodnoty a tradici Sparty. Podle našich průzkumů ze srpna tohoto roku, tedy dva měsíce po startu používání identity, odpovědělo 88 % fanoušků, že se jim nový vzhled Sparty líbí. 86 % dotázaných fanoušků se domnívalo, že identita navazuje na sparťanskou tradice a 75 % lidí se líbí víc než identita předchozí.
Že vás nová identita zaujala, to se projevilo i v našem fanshopu. Polovina všech kusů z první kolekce v nové identitě „Sparta. FIRST EDITION“ byla pryč po týdnu od spuštění prodeje, rapidně také vzrostl zájem o hráčské dresy. Ty s novým logem a od nového klubového partnera adidas byly dokonce v srpnu dočasně vyprodané. V praxi to znamenalo, že se během prvních dvou měsíců prodeje dresů prodalo cca o 480 % víc kusů, než za průměr stejného období v minulých sezonách.
„V České republice nebývá příliš zvykem, aby podobné ocenění získávaly sportovní kluby a organizace. My jsme spolu s HC Sparta Praha a FAČR jedinou sportovní organizací, která toto prestižní ocenění v posledních letech dostala,“ připomíná ředitel komerčního úseku Sparty Tomáš Křivda. „Rád bych touto cestou pogratuloval a také poděkoval všem kolegům, kteří se na této práci podíleli a zasloužili se tak o ocenění našeho klubu na marketingovém poli v rámci velké konkurence nejvýznamnějších komunikačních agentur a reklamních zadavatelů v ČR,“ dodává Křivda.

Sdílet

    Další novinky