Ligová fotbalová asociaceChance Liga
Novinky

Cena Lukáše Přibyla zůstává na Letné

Prestižní marketingové ocenění jsme získali pošesté v řadě

Sdílet

Stejně jako v přechozích pěti ročnících získala Sparta také za sezonu 2023/24 ocenění klubového PR a marketingu, které je pojmenované po bývalém novináři a funkcionáři Lukáši Přibylovi. Oceněni jsme byli také v několika vedlejších kategoriích.
Cena Lukáše Přibyla se v hlavní kategorii uděluje již od sezony 2015/16. Mezi hlasující patří zástupci Ligové fotbalové asociace, sportovních i odborných médií a členové tzv. odborné poroty tvořené experty z oblasti sportovního managementu. V posledních letech bylo ocenění doplněno o tzv. vedlejší kategorie, ve kterých jsou kluby vyzdviženy za úsilí v konkrétních oblastech marketingové činnosti.
„V rámci oslav 130 let od svého založení spustila Sparta úspěšnou kampaň „GEN ACS“. Tato kampaň není pouze retrospektivní, ale zdůrazňuje hodnoty klubu a přibližuje je širší veřejnosti,“ okomentoval vítězství Sparty Jan Šíma, vedoucí katedry managementu sportu FTVS.
„Moderní přístup a inovativní marketingové aktivity kolem výroční sezóny vytvářejí silnou emocionální vazbu s fanoušky a potenciálně oslovují nové příznivce. To dokládá nejen růst registrací v digitálním ekosystému Sparta ID, ale také zvýšený zájem o permanentky a rekordní tržby z prodeje merchandisingu,“ doplnil jeden z členů odborné komise.
Právě k výroční kampani se váže i ocenění v doprovodné kategorii Digital, kde bylo vyzdviženo personalizované video „Máš v sobě sparťanskou DNA?“, na kterém jsme spolupracovali s marketingovou agenturou 2Score a společností Webout. Za tento projekt jsme už v červnu na slavnostním vyhlášení Českých cen za PR – Lemur získali cenu za první místo v kategorii Digitální komunikace.
V doprovodné kategorii Content byl oceněn song Letná z dílny Rohonyho a Maneneho, který za necelých pět dní od zveřejnění přesáhl milion přehrání napříč streamovacími platformami. Druhé místo nám pak patřilo v kategorii Práce s hostujícími fanoušky, kde o umístění rozhodli svými hlasy SLO jednotlivých celků.
„Moc si vážíme toho, že jsme pošesté v řadě získali cenu Lukáše Přibyla. Ocenění vnímáme jako odměnu za dobrou práci celého klubu. Je to další znak toho, že všichni táhneme za jeden provaz. Jen tým vyhrává trofeje, což platí také v mimosportovní oblasti,“ řekl Kamil Veselý, ředitel marketingové komunikace AC Sparta Praha.
Vážíme si všech získaných cen a gratulujeme dalším oceněným klubům!

Sdílet

    Další novinky