Ligová fotbalová asociaceChance Liga
Novinky

Zlatý středník 2024 míří na Letnou

Získáváme další prestižní ocenění v oblasti marketingu a komunikace

Sdílet

Již několikrát oceněný „Gól z přáteláku, který obletěl celý fotbalový svět” opět zabodoval. V soutěži Zlatý středník 2024 ovládl kategorii Audio a video prezentace.
Video, které na našich sociálních sítích zaznamenalo přibližně 21 milionů zhlédnutí, vzniklo v rámci přípravného zápasu s Norimberkem za pomoci speciální kamery BodyCam. Ta fanouškům nabídla doposud nepoznaný pohled na hru, navíc vylepšený právě o trefu Lukáše Haraslína, která obletěla celý svět.
Projekt jsme zrealizovali na začátku roku 2023 ve spolupráci s naším hlavním partnerem epet, marketingovou agenturou 2Score a společností Mindfly. Od jeho vydání v lednu roku 2023 obsadil první místo také v anketách Lemur nebo Sport Alive Awards 2023. Dále jej přebírala zahraniční média (Marca, Gazetta delo Sport apod.) a neoficiálně zveřejňovaly také globální fanouškovské stránky jako 433 nebo SportBible.
Zlatý středník je profesní soutěž hodnotící nejlepší komunikační projekty a firemní média vznikající jak v České republice, tak na Slovensku. Odborná porota posuzuje přihlášené práce i napříč oborovými sektory a porovnává ty nejzajímavější osobnosti a PR agentury roku.
AC Sparta Praha a 2Score obsadili první příčku v kategorii Audio a video prezentace za projekt s názvem „Gól z přáteláku, který obletěl celý fotbalový svět“. V této kategorii jsou oceňovány mimo jiné interní či externí video prezentace, instruktážní videa, grafické animace a další video obsah. Na druhém místě se umístila společnost DPD Czech Republic, pódium pak doplnila streamovací služba Netflix.

Sdílet

    Další novinky