Otevřená komunikace a zákaznická podpora
Vážíme si vaší trpělivosti a chceme pro vás být co nejvíce dostupní. Pokud máte jakékoliv dotazy, potřebujete asistenci nebo chcete aktuální informace o své objednávce, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Jsme vám k dispozici každý všední den od 10:00 do 16:30 na telefonním čísle +420 724 775 786, nebo nám můžete napsat na e-mail [email protected]. Rádi vám také odpovíme na dotazy na našich sociálních sítích – Facebooku, Twitteru či Instagramu.
Vážíme si vaší trpělivosti a chceme pro vás být co nejvíce dostupní. Pokud máte jakékoliv dotazy, potřebujete asistenci nebo chcete aktuální informace o své objednávce, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Jsme vám k dispozici každý všední den od 10:00 do 16:30 na telefonním čísle +420 724 775 786, nebo nám můžete napsat na e-mail [email protected]. Rádi vám také odpovíme na dotazy na našich sociálních sítích – Facebooku, Twitteru či Instagramu.
Jak k této situaci došlo?
V posledních letech jsme zaznamenali výrazný nárůst zájmu o produkty z našeho fanshopu, což nás velmi těší, ale přináší to i nové výzvy. Aktuálně jsme v procesu přestěhování do nových skladových prostor, které nám umožní lépe reagovat na rostoucí poptávku. Přestože jsme tento přesun dlouho plánovali, nevyhnuli jsme se některým komplikacím, které vedly ke zpoždění objednávek a dočasným problémům s doručováním. Tento přesun, který zahrnoval stěhování a naskladnění téměř 200 000 kusů zboží je zároveň navázán na kompletní digitalizaci a automatizaci našich procesů.
V posledních letech jsme zaznamenali výrazný nárůst zájmu o produkty z našeho fanshopu, což nás velmi těší, ale přináší to i nové výzvy. Aktuálně jsme v procesu přestěhování do nových skladových prostor, které nám umožní lépe reagovat na rostoucí poptávku. Přestože jsme tento přesun dlouho plánovali, nevyhnuli jsme se některým komplikacím, které vedly ke zpoždění objednávek a dočasným problémům s doručováním. Tento přesun, který zahrnoval stěhování a naskladnění téměř 200 000 kusů zboží je zároveň navázán na kompletní digitalizaci a automatizaci našich procesů.
Naše opatření pro zlepšení
Abychom v budoucnu podobným problémům předešli, investujeme do již zmíněné digitalizace a automatizace našich procesů. Tyto inovace nám umožní odbavovat až 3 000 zásilek denně a pružně navyšovat kapacity podle potřeby. Současně jsme rozšířili náš tým, abychom mohli rychleji reagovat na vaše dotazy a požadavky.
Abychom v budoucnu podobným problémům předešli, investujeme do již zmíněné digitalizace a automatizace našich procesů. Tyto inovace nám umožní odbavovat až 3 000 zásilek denně a pružně navyšovat kapacity podle potřeby. Současně jsme rozšířili náš tým, abychom mohli rychleji reagovat na vaše dotazy a požadavky.
I když současná situace není ideální, věříme, že zavedené změny přinesou brzy pozitivní výsledky a vy se budete moci těšit na ještě lepší služby.
Co chystáme dále?
I přes aktuální výzvy jsme se nevzdali našich plánů na zlepšení zážitku pro fanoušky. V nejbližších týdnech otevřeme novou prodejnu naproti hlavnímu fanshopu, tzv. FANLAB, která bude plně zaměřena na personalizaci dresů a dalších produktů. Připravujeme také tradiční vánoční kolekci, výroční dresy a rozšíření nabídky produktů spojených s účastí v Lize mistrů.
I přes aktuální výzvy jsme se nevzdali našich plánů na zlepšení zážitku pro fanoušky. V nejbližších týdnech otevřeme novou prodejnu naproti hlavnímu fanshopu, tzv. FANLAB, která bude plně zaměřena na personalizaci dresů a dalších produktů. Připravujeme také tradiční vánoční kolekci, výroční dresy a rozšíření nabídky produktů spojených s účastí v Lize mistrů.
Rozumíme tomu, jak nepříjemné je čekání na objednávku, a velmi nás to mrzí. Naše zákaznická podpora aktivně informuje všechny dotčené fanoušky a řeší případné problémy. Omlouváme se, že prodlevy již několikrát prodlužujeme, a upřímně litujeme způsobených komplikací. Intenzivně pracujeme na tom, aby každá reklamace byla vyřešena co nejrychleji.
Tým Fanshop AC Sparta Praha