Pro první setkání kalendářního roku 2025, a zároveň páté setkání aktuální sezóny, jsme pro členy Sparta Business Clubu připravili téma, které snoubí dvě zdánlivě vzdálené oblasti. Umění a sport.
Z nedávných aktivit klubu propojujících tyto dvě oblasti můžeme připomenout edici Vlastní poštovní známky ke 130. výročí založení klubu - oficiální ceniny České republiky, design 130 kusů šaržovaných hodinek Perrelet SA Tourbine k téže příležitosti, či živou malbu umělce Josef Rataj, který na podzim loňského roku před zraky obchodních partnerů živě v rytmu rockové hudby vytvořil portrét Lukáše Haraslína ve stylu pop-art.
Není tak náhodou, že projekt Sport in Art je od letošní sezony součástí komunity Sparta Business Club a patronaci nad tématem tak vedl právě jeho výkonný ředitel Jan Dvořák. Místo setkání bylo unikátní. Galerie Artefin nabídla členům originální díla s tématikou sportu i mimo něj. A protože jde o komunitu z různých sfér byznysu, řeč byla i o investicích do umění. "Principem Sparta Business Clubu je přinášet témata ze sportu i byznysu a atraktivní formou tak členům dávat příležitost pro ten nejpřirozenější networking. Zároveň dáváme i členům samotným prostor pro kreativitu, vzájemně se tak obohacují. Vždy však směrujeme režii setkání tak, aby bylo se Spartou úzce spjato, Sparta je vždy nosným společným jmenovatelem," odhaluje Eva Šťastná, ředitelka Oddělení péče o partnery AC Sparta Praha fotbal, a.s.
Jan Dvořák ukázal partnerům, kde všude najdou propojení umění a sportu. Barbora Půlpánová, zakladatelka programu EduArt Experience sdílela zkušenosti ze světové aukční síně Christies a ozřejmila principy sběratelství umění a investic do něj. René Rohan, sám bývalý umělec a zároveň majitel společnosti ARTEX pak hosty nechal nahlédnout do neveřejného depozitáře uměleckých klenotů a provedl je galerií Artefin.
Z nedávných aktivit klubu propojujících tyto dvě oblasti můžeme připomenout edici Vlastní poštovní známky ke 130. výročí založení klubu - oficiální ceniny České republiky, design 130 kusů šaržovaných hodinek Perrelet SA Tourbine k téže příležitosti, či živou malbu umělce Josef Rataj, který na podzim loňského roku před zraky obchodních partnerů živě v rytmu rockové hudby vytvořil portrét Lukáše Haraslína ve stylu pop-art.
Není tak náhodou, že projekt Sport in Art je od letošní sezony součástí komunity Sparta Business Club a patronaci nad tématem tak vedl právě jeho výkonný ředitel Jan Dvořák. Místo setkání bylo unikátní. Galerie Artefin nabídla členům originální díla s tématikou sportu i mimo něj. A protože jde o komunitu z různých sfér byznysu, řeč byla i o investicích do umění. "Principem Sparta Business Clubu je přinášet témata ze sportu i byznysu a atraktivní formou tak členům dávat příležitost pro ten nejpřirozenější networking. Zároveň dáváme i členům samotným prostor pro kreativitu, vzájemně se tak obohacují. Vždy však směrujeme režii setkání tak, aby bylo se Spartou úzce spjato, Sparta je vždy nosným společným jmenovatelem," odhaluje Eva Šťastná, ředitelka Oddělení péče o partnery AC Sparta Praha fotbal, a.s.
Jan Dvořák ukázal partnerům, kde všude najdou propojení umění a sportu. Barbora Půlpánová, zakladatelka programu EduArt Experience sdílela zkušenosti ze světové aukční síně Christies a ozřejmila principy sběratelství umění a investic do něj. René Rohan, sám bývalý umělec a zároveň majitel společnosti ARTEX pak hosty nechal nahlédnout do neveřejného depozitáře uměleckých klenotů a provedl je galerií Artefin.

1 / 6