Aukce vynesla 293 tisíc, Sparta částku dorovná do půl milionu
Ve čtvrtek odpoledne skončila dobročinná aukce sparťanských zážitků nazvaná „Sparta pomáhá.“, jejíž výtěžek kompletně poputuje na pomoc obcím zasaženým tornádem na Hodonínsku a Břeclavsku. Aukce vynesla celkem 293 223 korun. Sparta pak prostřednictvím Nadačního fondu ACS tuto sumu navýší o dalších více než 200 tisíc korun. Celkový příspěvek Sparty tedy bude rovných 500 tisíc korun.
„Přírodní katastrofa, která zasáhla Jižní Moravu, na nás všechny hluboce zapůsobila. Aktivní přístup k pomoci druhým je jednou z hodnot našeho klubu, Sparta chce pomáhat i ve chvílích, kdy nejde o fotbal. Proto jsme bezprostředně po tragédii věděli, že postiženým obcím finančně přispějeme. Ihned jsme zorganizovali dobročinnou aukci a děkujeme všem fanouškům, kteří se k pomoci přidali,“ vzkazuje sparťanům generální ředitel klubu František Čupr.
Fanoušci si v aukci mohli vydražit například možnost kopat penalty na Tomáše Rosického, prohlédnout si stadion s Bořkem Dočkalem anebo si vyzkoušet masáž od masérů A-týmu Sparty. Za největší cenu, patnáct a půl tisíce korun, se nakonec prodala možnost vyzkoušet si roli komentátora při přípravném zápase Sparty.
„Fanoušci Sparty chtějí pomáhat. Víme to už z minulosti a teď se to opět potvrdilo. Víme o tom, že naše fanouškovské skupiny založily vlastní finanční sbírku a sami vybrali také okolo půl milionu korun. Jsme na naše fanoušky hrdí a věříme, že obcím na Jižní Moravě všechny tyto finanční prostředky pomohou vzpamatovat se z řádění tornáda,“ doufá ředitel komerčního úseku Tomáš Křivda.
„Mám velkou radost z toho, jak celá aukce dopadla. Víme, že při podobných událostech je klíčová rychlost, proto jsme aukci rozjeli hned druhý den po katastrofě na Jižní Moravě. Fanoušci o ni projevili obrovský zájem a jsem ráda, že mezi úspěšnými dražiteli nacházím i jména lidí, kteří se do našich dobročinných projektů zapojují pravidelně. Moc si toho vážíme,“ dodává organizátorka dobročinné aukce Irena Smetanová, manažerka komunitních projektů Sparty.
Všechny fanoušky, kteří si vydražili některý ze zážitků, kontaktujeme a domlouváme s nimi všechny podrobnosti.