Občerstvení na stadionu
V úterý večer proběhlo setkání členů SPARTA CLUBu a dalších fanoušků ACS s ředitelem marketingové komunikace Sparty Kamilem Veselým a zástupcem cateringové společnosti N–GASTRO CZ. Tématem byly změny v občerstvení na stadionu i výhled do budoucna.
„Našim cílem je servis pro fanoušky neustále zkvalitňovat. Zajímal nás tedy jejich názor na provedené změny v oblasti občerstvení. Setkání bylo pro nás velice podnětné a chtěli bychom, aby se podobné debaty konaly pravidelně,“ říká ředitel marketingové komunikace Sparty Kamil Veselý.
V lednu 2019 se novým partnerem Sparty stal pivovar Staropramen. Na stadionu byla instalována nová výčepní zařízení, přidány stánky a proběhlo také školení personálu. Novým provozovatelem stánků s občerstvením se v nové sezoně stalo N–GASTRO CZ. Došlo k rekultivaci stánků, úpravě zázemí i sortimentu. Zavedeny byly nové platební terminály i čtečky karet SPARTA CLUBu. V neposlední řadě pak byl navýšen personál, který je oblečen v jednotném sparťanském dress codu.
Z pozápasových dotazníků vyplývá, že návštěvníci zápasů jsou oproti minulé sezoně výrazně spokojenější s rychlostí odbavení i přístupem obsluhy. Výtoč piva během utkání na podzim oproti jarní části stoupla o 30 % a tržby z občerstvení o 25 %.
Fanoušci se během debaty zajímali o změny, které klub plánuje uvést do chodu v dohledné době. „Rádi bychom výrazně snížili množství plastového odpadu po zápasech. V průběhu jarní části probíhající sezony proto chceme zavést vratné kelímky. Dále nás také zajímal názor fanoušků na cashless systém. Také tímto směrem se do budoucna ubírají naše úvahy,“ uzavírá Kamil Veselý.