Zápasové Q&A

Předzápasové Q&A

Parkování v blízkosti stadionu je možné na parkovišti na Letenské pláni. Kvůli omezené kapacitě však doporučujeme využít služeb MHD. Nejblíže stadionu se nachází tramvajová zastávka „Sparta“ (50 metrů), a stanice metra A „Hradčanská“ (500 metrů).

Většinou není možné zakoupit vstupenku před zápasem na místě a pokladny bývají zavřené. Doporučujeme zajistit vstupenky s předstihem ZDE. Pro nákup vstupenek je nutné mít založené Sparta iD.

Stadion se Standardně otevírá 90 minut před zápasem. Doporučujeme přijít s předstihem, abyste se vyhnuli frontám. Tým oceňuje, když ho fanoušci podporují i při rozcvičce. Ta začíná 35 minut před výkopem.

Navštivte zákaznické centrum, které se nachází v podloubí stadionu, vedle vchodu A. Otevřeno je dvě hodiny před zápasem až 15 minut po výkopu.

Máte možnost využít služeb úschovny, která se nachází na Letenské pláni přímo naproti stadionu. Otevřena je hodinu a půl před výkopem, zavírá hodinu po konci zápasu.

Veškerá pravidla najdete v Návštěvním řádu ZDE.

Zápasové Q&A

Vstup s fotoaparáty, které by se daly definovat jako „profesionální záznamová technika“, je umožněn pouze akreditovaným zástupcům médií, které se s fotoaparátem mohou pohybovat pouze v prostorách k tomu určeným.

Přítomnost fotoaparátů v držení neakreditovaných osob na stadionu zakazuje například UEFA, kvůli ochraně držitele vysílacích práv. Mobilní telefon na rozdíl od fotoaparátu slouží primárně jako komunikační prostředek.

Zavazadla, která nemůže mít fanoušek přímo na sobě (např. ledvinka) by mohla blokovat schodiště a uličky, což jsou odchodové a evakuační cesty, které musí zůstat po celé utkání prázdné pro případ mimořádné evakuace. Zavazadla v uličkách navíc ztěžují pohyb osob.

Fanoušek se zdravotní pomůckou by v případě evakuace blokoval únikové cesty.

Schodiště jsou důležité komunikační a evakuační prostory. V průběhu utkání musí být vždy plně průchozí například pro zdravotní službu s nosítky, hasiče s výbavou apod.

Důvodem je skutečnost, že klub je z bezpečnostních důvodů povinen zajistit oddělení hostujících a domácích fanoušků na základě pravidel UEFA, LFA, a to s ohledem na Vaši bezpečnost.

Při opuštění epet ARENY ztrácí vstupenka svou platnost; kód na vstupence či permanentce lze načíst pouze jednou za zápas.

Určitě to není jejich povinnost. Velmi pravděpodobně se to nestane, dres si například vymění s protihráčem, nebo ho darují na charitu, či někomu z rodiny. Fanoušek nemůže mít pocit, že ho cedule opravňuje k získání dresu. Jednoznačně je lepší navštívit před utkáním fanshop.

Pořadatelská služba má oprávnění rozhodnout, které přeměty nebudou na stadion vpuštěny. Při tomto rozhodování bere v potaz rizikovost sektoru, polohu sektoru a jeho naplněnost.

Důvodů může být několik. Bohužel je možné, že jste se stal obětí překupníka a ten Vám přeprodal kopii vstupenky. V tomto případě turniket již nedovolí druhý vstup. Druhá varianta je, že vstupenka je upravená nebo přímo falešná. I v tomto případě nelze vstup umožnit. Třetí možnost je skutečnost, že si pořadatelská služba vyhodnotí, že potenciálně můžete být některými našimi fanoušky na stadionu považován za fanouška hostujícího týmu a v tomto případě nebudete vpuštěn z důvodů vlastní bezpečnosti. Všechny výše uvedené možnosti mohou mít společného jmenovatele „nákup vstupenky od třetí osoby, nikoli přímo od ACS“. Obchodní podmínky jasně definují, že jakýkoli přeprodej je nepřípustný. Vstupenku lze pouze vrátit ACS. Seznamte se prosím s obchodními podmínkami a vyvarujte se nákupu vstupenek od třetích osob. Pokud pořadatel rozhodne, že nebudete vpuštěn, prosíme opusťte okolí stadionu. Situace je nám líto, ale stal jste se obětí toho, kdo Vám vstupenku přeprodal. Klub je povinen zajistit, aby fanoušci domácího a hostujícího týmu byli řádně odděleni. Pořadatel nemůže za žádných okolností vpustit do stadionu více osob, než je určená kapacita.

Kouření, včetně elektronických cigaret a užívání jakýchkoliv zařízení pro nahřívaný tabák, je v epet ARENĚ zakázáno (s výjimkou prostor vyhrazených provozovatelem).

Oznámit skutečnost nejbližšímu pořadateli, sdělit základní popis, jméno, své telefonní číslo a místo, kde se budete zdržovat. Jakmile Vaše dítě bude nalezeno, budeme Vás informovat. Důležité je také brát v zřetel hlášení stadionového rozhlasu. Pokud dítě nemá Vaše telefonní číslo, můžeme využít k předání informace právě rozhlas.

Pozápasové Q&A

Napište nám na zcentrum@sparta.cz

Napište nám na zcentrum@sparta.cz

Systém má až 72 h na synchronizaci. Pokud body neuvidíte ani po této době napište na permanentky@sparta.cz Reklamace je možná do 5 dnů po utkání.

Vratné kelímky můžete vrátit na stánku, který je k tomu určený, čímž získáte zálohu zpět. Také je můžete vhodit do sběrných boxů a podpořit Nadační fond ACS, nebo Choreofond.

Prosíme o přečtení Návštěvního řádu. Dozvíte se tam nejen odpověď na tuto otázku, ale i na spoustu dalších.