Pokud jste vlastníkem permanentky na sezonu 2015/2016 a máte zájem o její prodloužení na nádcházející ročník, přečtěte si návod, jak na to.
Online prodej bude probíhat pouze od 22. června do 27. června. V Zákaznickém centru pak bude prodej zahájen 29. června.
Informace o prodeji a cenách permanentek na novou sezonu, stejně jako podrobnosti o prodloužení platnosti permanentek stávajících, najdete zde.
Návod na online prodloužení permanentky
Platnost své permanentky si můžete prodloužit online na www.ticketportal.cz. Při nákupu online obdrží prvních 500 fanoušků jako speciální dárek poukaz na jednu volnou vstupenku pro své přátele na první domácí ligové utkání sezony 2016/2017. Permanentku budeme zasílat spolu s dárkem v podobě ročenky.
1) Přihlášení
- Každý fanoušek se musí přihlásit pod svůj existující účet, nebo se registrovat.
2) Kontrola údajů
- Pečlivě si prosím zkontrolujte své osobní údaje. Na adresu, kterou jste ve svém profilu uvedli, vám bude doporučeně zaslána vaše permanentka.
- POZOR! Ujistěte se před samotným objednáním permanentky, že máte ve svém profilu vyplněnou správnou adresu, na kterou má být permanentka zaslána! Pokud tomu tak nebude, či bude vyplněná nesprávná, permanentní vstupenka vám nemůže být doručena!
3) Můj Ticketportal – 'Moje aktuální rezervace'
4) Vyberte 'Seznam a vrácení permanentkových míst'
5) Vyberte 'AC Sparta Praha' a opište údaje ze své permanentky
- Vložte číselný kód (desetimístné číslo ve spodní části vaší permanentky), sektor, řadu a místo. Poté klikněte na ‚Ověř‘.
6) Proveďte platbu
- Systém zobrazí cenu vaší permanentky, která zahrnuje i poplatek za poštovné (110 Kč). Po kliknutí na ‚Koupit‘ budete automaticky přesměrováni na platební bránu.
- Pokud se Vám z jakéhokoli důvodu nepovede dokončit platbu a tím pádem celý nákup, místo bude do následujícího dne zablokováno pro online nákup a další pokus můžete udělat tedy až další den. V případě, že se Vám online nákup nepodaří dokončit, můžete přijít zakoupit permanentku osobně do Zákaznického centra od středy 29. června.
7) Potvrzení
- Po úspěšném zaplacení vám na emailovou adresu, zadanou u vašeho účtu na Ticketportalu, přijde potvrzení o zaplacení.
8) Zaslání
- Vaše nová permanentka vám bude zaslána v balíčku s ročenkou doporučeně Českou poštou nejpozději do pěti pracovních dní. Zásilky budeme dle množství objednávek odbavovat co nejrychleji.
- Zároveň na svou emailovou adresu, kterou zadáte při registraci na ticketportal.cz pro nákup permanentky, obdržíte i trackovací kód, pomocí něhož budete moci cestu své permanentky sledovat. V případě potřeby si můžete prodloužit dobu uložení zásilky na své pobočce České pošty (nutné kontaktovat s číslem zásilky z emailu přímo Vaši pobočku České pošty).
- Reklamace je možné hlásit na emailu [email protected].