Nejnavštěvovanější fotbalový stadion v České republice má nové jméno. Letenský sparťanský domov nese nově název epet ARENA. Titulárním partnerem arény a zároveň hlavním partnerem AC Sparta Praha se stává společnost EP ENERGY TRADING, a.s., dále jen epet.
Průměrná návštěva v průběhu podzimní části ligové soutěže: 13 194 diváků. Přes šest tisíc držitelů fanouškovských permanentních vstupenek. Místo, kde se setkávají generace sparťanských fanoušků, stadion, na němž ze střídačky vede svůj tým Brian Priske. Stánek, kde hráli a vyhrávali Káďa Pešek, Janda-Očko, Kvašňák, Vojta, Novotný nebo Lafata. Prostor u letenské vodárenské věže, kde hraje Sparta svá domácí utkání od roku 1917. Poprvé od roku 2009 s novým názvem.
epet ARENA.
Společnost epet je dodavatel energií pro domácnosti i větší odběratele (
www.epet.cz). Dodavatel elektrické energie a zemního plynu patří do sponzorského poolu Sparty již několik let, aktuálně se stává jedním ze čtyř nejvýznamnějších klubových obchodních partnerů.
„Prohloubení spolupráce s AC Sparta Praha je logickým vyústěním našeho dlouholetého partnerství. Je to další krok k zviditelnění naší značky, který, věříme, povede k oslovení části potenciálních zákazníků. Součástí naší dlouhodobé strategie je posílení pozice v oblasti dodávek energií pro domácnosti,“ říká generální ředitel epet Petr Švec.
„Děkujeme společnosti epet za důvěru. Na tomto partnerství budeme chtít společně s kolegy ukázat to, v čem se cítíme být silní. To znamená zvýšit vizibilitu brandu, posílit díky spojení se Spartou sílu značky a získat pro ni ještě větší zásah na domácím trhu,“ popisuje ambice klíčového partnerství Tomáš Křivda, ředitel komerčního úseku a člen představenstva AC Sparta Praha.
V pozici partnera letenského stadionu po třinácti letech končí společnost Generali, respektive Generali Česká pojišťovna. „Děkujeme za kvalitní dlouhodobou spolupráci. V průběhu našeho partnerství prošel stadion opravdu mnoha změnami a úpravami,“ podotýká Tomáš Křivda.
Jedním z cílů spojení značek epet a ACS bude společná práce v oblasti společenské odpovědnosti. „Jedním z důvodů, proč se sponzorským aktivitám věnujeme, je právě možnost realizovat část CSR aktivit společně s našimi obchodními partnery. Šíříme energii dál,“ doplňuje Lucie Ďuriník, manažerka marketingu epet.
Aktuálně na Letné probíhá instalace nových propagačních ploch, viditelných taktéž z ulice Milady Horákové a okolí. Změna názvu stadionu se projeví na všech navigačních tabulích uvnitř stadionu a dále například na jednorázových vstupenkách na utkání, která klub odehraje na jaře 2023.