ČSOB, která je součástí mezinárodní bankovní a pojišťovací skupiny KBC, se stává oficiálním partnerem AC Sparta Praha. Klub ve spolupráci s novým obchodním partnerem představí v průběhu následujících měsíců první společné aktivity ve službách pro fanoušky.
Spolupráce mezi ACS a ČSOB byla smluvena k 1. 1. 2023, délka jejího trvání je prozatím stanovena do 31. 12. 2025. Konkrétní kroky spolupráce, jejichž cílem je ještě více modernizovat klubový servis pro fanoušky na stadionu i v digitálním prostředí, budou odhalovány postupně, první představí klub a jeho nový partner už v průběhu jarní části.
„Mezinárodní skupina KBC, jejíž součástí je ČSOB, si partnerské aktivity velmi pečlivě vybírá. To platí samozřejmě i pro zástupce samotné ČSOB. Jsme proto potěšeni, že jsme představili model spolupráce, který byl pro našeho nového obchodního partnera tak atraktivní, že dnes toto nové partnerství oznamujeme,“ říká člen představenstva a ředitel komerčního úseku AC Sparta Praha Tomáš Křivda.
„Spolupráce s AC Sparta je pro ČSOB logickou volbou, náš nový obchodní partner je úspěšným fotbalovým klubem, který chce rozvíjet pro své fanoušky moderní a inovativní služby zvyšující zážitky v epet ARENĚ i mimo ni. To je naše DNA. ČSOB společně s Mastercard se tak stává platebním inovátorem pro AC Sparta, “ říká členka představenstva a vrchní ředitelka zodpovědná za Technologie a Inovace Michaela Bauer.
Partnerství klubu a významného hráče na českém bankovním a pojišťovacím trhu se bude odvíjet na lince Sparta – fanoušek – ČSOB a bude tak viditelné pro příznivce rudých barev, kteří budou mít možnost využívat inovativní služby. A to již v průběhu následujících měsíců.