AC Sparta Praha vstoupí do nové sezony, v níž bude obhajovat titul a s jistotou se představí v hlavní části některé ze soutěží UEFA, s novým generálním partnerem. Dresy sparťanského A-týmu, B-mužstva i prvního ženského výběru bude od 1. 7. 2023 zdobit logo Betano.
Zpátky v Evropě. A ve spolupráci se silným obchodním partnerem, který rozvíjí svůj byznys v mezinárodním měřítku. Kaizen Gaming je celosvětově jednou z nejrychleji se rozvíjejících GameTech společností. Špičky ACS a Kaizen Gaming se domluvily na prémiové spolupráci do 30. 6. 2026.
„Příchod značky Betano na pozici generálního partnera je výsledkem naší dlouhodobé koncepční práce v komerční oblasti. Velmi rychle jsme si v rámci jednání dokázali získat důvěru partnera, který ocenil náš inovativní přístup k marketingu a komunikaci. To se brzy projeví také v prvních aktivacích, které již společně připravujeme,“ komentuje „deal“ Tomáš Křivda, nastupující k prvnímu dni spolupráce mezi ACS a Betanem do pozice generálního ředitele AC Sparta Praha.
„Těším se spolupráci, díky které se budeme pohybovat v mezinárodním prostředí a budeme se tak moct volně inspirovat od dalších klubů, které s Betanem již delší dobu spolupracují,“ uvádí Tomáš Křivda. „Klub pojímá nové prémiové partnerství jako výzvu, společným cílem je, aby Betano dosáhlo i prostřednictvím spolupráce s námi svých obchodních cílů. Nepůjde zdaleka jen o zajištění vizibility na dresech či reklamních panelech u hřiště.“
Betano je již etablovanou značkou například na portugalském trhu, kde na dresech značku propagují FC Porto či Sporting Lisabon. Značka spolupracuje také s brazilským tradičním klubem Fluminense.
Přestože se jedná o nadnárodní společnost, která operuje na mnoha trzích, Kaizen Gaming respektuje identitu každého klubu a jeho fanouškovskou základnu. Kaizen Gaming například s ohledem na tradici rudého dresu souhlasil s využitím jednobarevného Betano loga, přičemž v originále ho tvoří kromě bílé i oranžová.
„Jsem velice hrdý na to, že můžu přivítat Spartu jako další významný evropský klub do rostoucí rodiny Betano. Sparta, stejně jako Kaizen Gaming, který patří mezi nejrychleji rostoucí GameTech společnosti, má pouze ty nejvyšší ambice. Naše partnerství se Spartou dokazuje, jak vážně bereme náš růst na českém trhu, který má velký potenciál. A my doufáme, že jsme na začátku dlouholetého partnerství se Spartou, které nám pomůže tento potenciál naplnit,“ komentuje partnerství Vangelis Skarkalis, komerční ředitel Kaizen Gamingu.
„Jsme velice šťastní, že můžeme oznámit partnerství se Spartou a spojit se tak s největším a nejúspěšnějším fotbalovým klubem v České republice, který má bohatou historii a skvělou fanouškovskou základnu. Tímto partnerstvím naplňujeme naši dlouhodobou strategii v oblasti sponzoringu, na základě které se spojujeme s TOP kluby na všech trzích. Věříme, že se stáváme součástí dalšího úspěšného období Sparty nejen v ČR, ale také v evropských pohárech,“ dodává Roman Maco, country manager Betana pro Českou republiku.
Značka Betano se stává generálním partnerem Sparty i s přesahem k soutěžím UEFA. A-tým ACS, který bude mít nové logo vyobrazené také na tréninkových sadách (stejně jako B-mužstvo a A-tým žen), bude v domácích zápasech v evropských pohárech vždy nastupovat s logem Betana na hrudi. Při venkovních utkáních bude záležet na tom, zda je v dané zemi, kde se utkání bude hrát, Betano držitelem licence na provozování sázkových her.
Jak je v případě Sparty tradicí, generální partner je jediným komerčním subjektem, který má právo využívat k propagaci zápasový dres.
O Kaizen Gaming | Betano
Kaizen Gaming, mateřská společnost Betana, je jednou z nejrychleji rostoucích mezinárodních společností v oblasti GameTech. Zaměřujeme se na technologie a lidi a naším cílem je neustále zlepšovat naše produkty a služby, abychom našim zákazníkům po celém světě poskytovali nejlepší a nejdůvěryhodnější zážitek z online hraní. Společnost Betano, provozovatele online sportovního sázení a her, jsme uvedli na trh v 11 zemích a provozujeme také značku Stoiximan v Řecku a na Kypru. V našich pobočkách zaměstnáváme více než 2 000 lidí. Společnost Kaizen Gaming je považována za předního hráče na světovém trhu sportovního sázení a her a získala 5 prestižních cen EGR, včetně ocenění "Sázková kancelář roku", "Provozovatel nejlepšího kurzového sázení" a "Značka roku" za rok 2022.
Více informací o společnosti Kaizen Gaming
zde.