Za projekty, které Sparta v uplynulé sezoně zrealizovala, se na uznávané konferenci Sport Alive Awards 2023 ucházela o cenu ve čtyřech kategoriích ze šesti a ve všech čtyřech skončila na stupních vítězů. Kategorie Nejlepší sportovní inovace a Nejlepší sportovní obsah zcela ovládla, v dalších dvou se umístala na třetím místě.
Nejlepší na hřišti, v hledišti, ale i mimo tradiční fotbalová místa. Klubové ambice naplňuje AC Sparta Praha i v marketingu, komunikaci a obchodu. Na oborové konferenci Sport Alive se předávaly ceny za uplynulou sezonu a komerční úsek zde předčil veškerou konkurenci. Ve čtyřech kategoriích ze šesti, kde měla Sparta zastoupení, si odnesla vítězství a dvakrát skončila na stupních vítězů.
Spolu s agenturou 2Score a za podpory generálního partnera epet dominovala v kategorii „Nejlepší sportovní obsah“ s gólem Lukáše Haraslína z lednového přátelského zápasu s Norimberkem, zaznamenaném na bodycam, díky čemuž jsme měli unikátní možnost sledovat nejen hru, ale i samotnou gólovou euforii očima hráče.
Toto konkrétní video doslova obletělo celý svět. Převzaly ho desítky mezinárodních médií, na našem TikToku přesáhlo hranici 15 milionů, na Twitteru dosáhlo téměř 5 milionů views a na YouTube přes 200 tisíc zhlédnutí, což z něj činí nejúspěšnější video v historii klubu. „Neustále se snažíme hledat nové cesty a způsoby, jak se fanouškům přiblížit. Jsem moc rád, že můžeme jít ostatním příkladem,” okomentoval umístění ředitel marketingové komunikace Kamil Veselý.
Další vítězství přišlo v kategorii „Nejlepší sportovní inovace“, kde odborná porota určila Věrnostní systém pro permanentkáře jako jedničku mezi všemi přihlášenými. „V uplynulé sezoně jsme měli nejvyšší průměrnou návštěvnost za posledních 40 let a jedním z klíčových momentů bylo právě zavedení věrnostního systému pro permanentkáře. Od začátku jsme tvrdili, že z toho budeme nakonec těžit všichni, a jsem rád, že tomu tak je," dodal Veselý.
Třetí místo pak obsadili Šampioni na L37né v „Nejlepším fanouškovském zážitku“. Stejné místo obsadil společný projekt ACS a Tipsport v kategorii „Partnerská aktivace". „Druhý život dresů byla šikovně uchopená aktivace partnerství, která znamenala přínos u všech tří stran trojúhelníku klub-partner-fanoušek. Fanoušci měli možnost získat unikátní produkt, klub recyklací starých dresů udělal krok v rámci udržitelnosti na poli CSR a partner si zajistil vizibilitu loga na delší dobu. To je funkční model aktivace sponzoringu," shrnula komplexnost projektu ředitelka péče o partnery Eva Šťastná.
„Být čtyřikrát v TOP3 je obrovský úspěch. O umístění bojovaly ty nejlepší sportovní organizace, a proto si všech ocenění opravdu velmi vážíme,” zhodnotil sparťanský úspěch na konferenci generální ředitel ACS Tomáš Křivda.