Sparťanský dres je povinnou výbavou každého fanouška, který se chystá na stadion. Ten letenský je vyprodaný už více než půl roku. Aktuálně držíme sérii 18 vyprodaných zápasů v řadě, a pokud se na tribuně podíváte kolem sebe, téměř každý fanoušek má na sobě klubový merch.
Takový zájem, především o dresy, nemá v klubové historii obdoby, což má za důsledek jediné. V brzké době bude vyprodán domácí rudý dres v originálním provedení, který je z nejvyšší produktové řady adidasu.
Dres byl určen na sezony 2022/23 a 2023/24. Vyráběné objemy musí klub predikovat mnoho měsíců před zahájením prodeje a přestože bylo počítáno s výrazným nárůstem oproti předchozím sezonám, tak realizace předčila jakákoliv očekávání. Aktuálně zbývá v prodeji posledních 1200 rudých dresů.
V nabídce fanshopu nahradí originální dresy replika, která bude v prodeji v horizontu nejbližších měsíců a bude pro fanoušky cenově výhodnější než originální rudý dres. O přesném termínu naskladnění repliky budeme fanoušky informovat.
V prodeji zůstává žlutý venkovní dres, všechny barevné kombinace brankářských dresů, a také výroční třetí černo-zlatá sada, která se stala krátce po představení veřejnosti tím nejprodávanějším dresem v klubové historii v rámci prodeje v jedné sezoně. V poslední době nebyly dostupné nejprodávanější velikosti, které už jsou ale znovu skladem. Nabídka výročního dresu bude neomezeně doplňována dle zájmu fanoušků až do června.
Před začátkem sezony 2024/25 představíme fanouškům nový domácí i venkovní dres a s předstihem počítáme se zařazením repliky domácího dresu do nabídky fanshopu.
V této sezoně jsme představili také několik nových kolekcí. Sezonou se prolíná symbolika GEN ACS a výročního S, jejíž rozšíření je v plánu tento měsíc. V prodeji jsou také produkty navazující na třetí sadu dresů nebo oficiální merch Evropské ligy. V říjnu jsme představili novou kolekci, která vznikla ve spolupráci s fanoušky a před pár dny šly do prodeje také oblíbené vánoční produkty.
Minulý měsíc jsme fanouškům odkryly vývoj tržeb sparťanského merchandisingu včetně rozhovoru s Vojtěchem Šišmou, ředitelem společnosti Footballmania, která má sparťanský fanshop na starosti. Pokud vám článek unikl, můžete si ho přečíst pod tímto odkazem.