Ligová fotbalová asociaceChance Liga
Novinky

Gen ACS slaví úspěch i po sezoně

Do sbírky přidáváme další významné marketingové ocenění

Sdílet

Po sportovním úspěchu na fotbalových trávnících přidáváme další trofeje také v oblasti marketingu a PR! Na slavnostním vyhlášení Českých cen za PR - Lemur 2024 jsme získali tři ceny za první, druhé a třetí místo ve třech komunikačních kategoriích. 
Asociace Public Relations udělovala již podevatenácté ocenění Česká cena za PR - Lemur. Slavnostní vyhlášení cen proběhlo ve čtvrtek 20. června v pražském centru DOX. Během slavnostního ceremoniálu byly uděleny ceny ve 24 kategoriích, odborné poroty vybíraly z 325 přihlášek.
PRVNÍ MÍSTO V KATEGORII DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE
V kategorii Digitální komunikace jsme získali první místo za projekt GEN ACS: Máš v sobě sparťanskou DNA?, na kterém jsme spolupracovali s marketingovou agenturou 2Score a společností Webout.
Pro oslavy 130 let od založení našeho klubu jsme zvolili komunikační linku GEN ACS a umožnili fanouškům otestovat se na přítomnost sparťanské DNA. Každý fanoušek se tak mohl stát hlavní tváří interaktivního videa a potkat sportovního ředitele Tomáše Rosického, další legendy klubu, a také současné hráče A-týmu. 

GEN ACS: Máš v sobě sparťanskou DNA?

Sparťanským testem prošlo a personalizované video si přehrálo 200 tisíc fanoušků. Dále se každé unikátní video šířilo oblíbenými kanály každého uživatele a stalo se předmětem lidové tvořivosti. 
Prostřednictvím této komunikační linky se nám podařilo propojit klubovou minulost, současnost i budoucnost a díky testu sparťanského genu jsme do ní aktivně zapojili i fanoušky, kteří sami přirozeně výroční obsah šířili.
DRUHÉ MÍSTO V KATEGORII ZÁBAVA, KULTURA A SPORT
Stejný projekt uspěl také v kategorii Zábava, kultura a sport, ve které se umístil na krásném druhém místě!
„U příležitosti 130. výroční založení Sparty jsme chtěli fanouškům nabídnout něco navíc a to se podařilo. Personalizované video si přehrálo dvěstě tisíc fanoušků a přes padesát tisíc z nich si vygenerovalo unikátní video, které různě kolovalo nejen v rámci sparťanské komunity. Tohle je marketingový sen,“ uvedl marketingový ředitel ACS Kamil Veselý.
třetí místo v kategorii akce a události
Třetí ocenění jsme přidali v kategorii Akce a události, kde jsme získali třetí místo za projekt Nové jméno na dresu, který jsme zrealizovali ve spolupráci s naším generálním partnerem Betano, hlavním partnerem klubu adidas a marketingovou agenturou 2Score u příležitosti představení sparťanského výročního dresu a nového generálního partnera.
Představení nového generálního partnera musí být velkolepé. Musí být co nejvíce vidět, musí se o něm mluvit. Spojili jsme ho proto s tím, co tisíce sparťanů milují a hlavně každý rok kupují. Se sparťanským dresem. Jeho repliku v obří velikosti jsme v den představení vynesli vrtulníkem nad stadion a nad celou Prahu. Dres s Betanem na hrudi se navíc stal nejprodávanějším dresem v historii klubu.

Nové jméno na dresu

Kromě výstupů v tradičních médiích nám pomáhalo dostat informace k mladším cílovým skupinám v digitálních kanálech hned šestnáct influencerů. V den události byla tato akce první zprávou v nejsledovanější televizní zpravodajské relaci.
„Mám velkou radost, že se nám podařilo získat další mezioborové ocenění, tentokrát dokonce tři České ceny za PR Lemur. Ocenění jsme získali ve velké konkurenci. Gratuluji a děkuji všem kolegům, kteří se na těchto aktivitách podíleli," řekl generální ředitel ACS Tomáš Křivda.
Děkujeme za krásná ocenění, kterých si moc vážíme!

Sdílet

    Další novinky