Ligová fotbalová asociaceChance Liga
Novinky

Sparta posouvá fan experience

Tým zápasového programu rozšiřuje společnost LIVEBROS

Sdílet

Neustále vyprodaná Letná. Elektrizující atmosféra, která z fotbalového zápasu dělá mnohem víc. Unikátní genius loci, jenž je z velké části tvořen entuziasmem letenských tribun, se nyní za pomoci 2Score a nově také společnosti LIVEBROS, která stojí za největšími sportovními eventy v Evropě, bude postupně formovat v komplexní stadionovou show světových rozměrů.
Velké zápasy s Kodaní, Dinamem Záhřeb nebo tureckým Galatasrayem. Společenské události, o kterých si týdny povídala celá republika, v jejímž měřítku se do epet ARENY dostal jen opravdu malý zlomek fanoušků. „V současné době bychom byli na celou řadu utkání schopni zaplnit dvojnásobnou kapacitu, bohužel stadion má své limity,“ uvědomuje si Kamil Veselý.
„Musí proto být našim cílem, zdokonalovat a posouvat úroveň komplexity zkušenosti, kterou si fanoušek, který má to štěstí a dostane se na stadion, odnese,“ pokračuje marketingový ředitel ACS. Proto se od nové sezony ke kreativní agentuře 2Score a marketingovému týmu ACS připojuje i společnost LIVEBROS specializující se na show na sportovních eventech a fan experience.
Agentura LIVEBROS má zkušenosti z mistrovství světa v basketbalu, florbalu, a také z nedávného velmi úspěšného mezinárodního hokejového šampionátu. Dále také dlouhodobě vytváří zápasovou show Oktagonu nebo naší hokejové sestře. „U fotbalové Sparty chceme využít naše know-how z organizace zábavného programu během různorodých sportovních akcí i náš technologický background. Naší ambicí je v oblasti fotbalové fan experience udávat směr a dostat i v tomto směru klub na evropskou úroveň,“ uzavírá očekávání od spolupráce režisér a zakladatel agentury Martin Zahálka.
Pro úplnost dodejme, že interní marketingový tým klubu v současnosti tvoří přibližně 20 lidí a spolupracuje se specializovanými agenturami na sportovní marketing, dlouhodobým partnerem je agentura 2Score. „Je pro nás ctí dlouhodobě rozvíjet brand Sparty a vidět, jak se dá vytěžit jeho komerční potenciál. S úctou k tradicím a fotbalové kultuře zároveň již plánujeme nový marketingový přístup v souvislosti s novým stadionem, který bude mít až dvojnásobnou kapacitu,“ představuje dlouhodobé kroky klubu Svatopluk Smysl, CEO 2Score.
Díky nové spolupráci se budou moci fanoušci v nadcházející sezoně kromě postupného rozvoje doprovodného programu na zápasech v epet ARENĚ těšit na akce podobné té, při níž Sparta představila domácí dresy pro nadcházející sezonu. Během eventu nazvaného „Největší S na světě“ Sparta za pomoci více než dvou tisíc fanoušků na stadionu vytvořila největší lidské písmeno „S“ a představila rudý dres pro ročník 2024/25 od společnosti adidas.
LIVEBROS, vítejte na Spartě!
 

Sdílet

    Další novinky