V březnu 2024 jsme představili hned několik marketingových novinek do nové sezony, mezi nimiž se poprvé objevila informace o spuštění digitálního produktu, který nemá v tuzemském sportovním prostředí obdoby.
Ten nese název Sparta UNLIMITED. a svým předplatitelům nabízí neomezený přístup ke sparťanskému obsahu, podcastům, streamům z utkání a k dalším benefitům, mezi které patří přednostní právo na nákup vstupenek, speciální nabídky merchandisingu nebo soutěže o klubové ceny.
Již po čtyřech hodinách od spuštění produktu se k předplatnému, které začíná na částce 149 Kč měsíčně, přihlásilo přes 1 000 uživatelů. V druhé polovině srpna se pak číslovka přihlášených předplatitelů přehoupla přes 10 tisíc, což je téměř dvojnásobek toho, co se v daném období z pohledu našeho klubu očekávalo.
s pomocí nových finančních zdrojů dokážeme vytvářet a nabízet našim fanouškům ještě kvalitnější a zajímavější obsah.
„Dobře si uvědomujeme, že i s ohledem na sportovní úspěchy v posledních sezonách, je o sparťanské produkty mimořádný zájem – ať už se jedná o permanentky, vstupenky, merchandising, klubové akce a další. Chtěli jsme proto přijít se službou, která nabídne fanouškům velkou přidanou hodnotu a zároveň nebude limitovaná kapacitou. Že ale budeme mít po dvou měsících fungování více než 10 tisíc předplatitelů, to jsme upřímně neočekávali a vážíme si toho. Je to pro nás závazek, abychom fanouškům danou hodnotu doručovali a produkt neustále zlepšovali, “ popisuje ředitel marketingové komunikace Kamil Veselý.
Více než celkový počet předplatitelů je pro klub tento milník potvrzením, že rozhodnutí uvést tento zcela inovativní produkt na trh, bylo správným krokem.
„Už od momentu, kdy jsme začali budovat náš digitální ekosystém, jehož středobodem je Sparta iD, které fanoušek potřebuje pro jakoukoliv interakci s klubem, jsme věděli, že placený obsah budeme jednou nabízet. Důvodů je hned několik, přičemž tím primárním je, že s pomocí nových finančních zdrojů dokážeme vytvářet a nabízet našim fanouškům ještě kvalitnější a zajímavější obsah. V kombinaci s dalšími benefity, které předplatitel získá, pak má fanoušek možnost žít Spartou skutečně téměř bez limitů,“ doplňuje Veselý.
80 % předplatitelů je se službou spokojeno nebo velmi spokojeno.
Tak to ostatně vnímají i sami předplatitelé, jejichž spokojenost se službou jsme ověřovali pomocí dotazníku realizovaného na konci července. „Potěšilo mě to, že vůbec takový projekt je. Jako fanoušek pak můžu více vidět do zákulisí,“ uvedl jeden z respondentů dotazníku.
Z celkových výsledků vyplývá, že 80 % předplatitelů je se službou spokojeno nebo velmi spokojeno, přičemž oceňují zejména neomezený přístup ke klubovému obsahu. „Rozhovory s hráči, členy realizačního týmu i představiteli klubu jsou perfektní. Stejně tak podcasty. Skvělé mi přijde Buď v týmu+, a to hlavně protože mám hodně rád videa ze zákulisí zápasů a celého tréninkového procesu,“ uvedli fanoušci v dotazníku. Chválí si také možnost předkupního práva na nákup vstupenek a streamy z přípravných utkání a vybraných utkání evropských předkol.
Zpětná vazba s sebou samozřejmě přináší i řadu doporučení k vylepšením, na kterých hodláme intenzivně pracovat. S úspěšným rozjezdem Sparta UNLIMITED. tak plánujeme rozšiřovat nabídku exkluzivního obsahu a také zlepšovat technickou a uživatelskou stránku produktu, jako jsou vylepšení přehrávačů audio a video obsahu nebo vytvoření kompletního archivu UNLIMITED. obsahu na jednom místě.
Doposud jsme předplatitelům z hlediska obsahu nabídli například:
- exkluzivní rozhovor s předsedou představenstva ACS a světově uznávaným byznysmenem Danielem Křetínským, sportovním ředitelem Tomášem Rosickým nebo bývalým kapitánem A-týmu Ladislavem Krejčím
- dokument „Rok šampionů“ vyprávějící příběh loňské sezony
- první díl seriálu s fanoušky, kde jsme sledovali DJ Maneneho
- podcasty s českou tenisovou legendou Radkem Štěpánkem, dvojnásobným vítězem Stanley Cupu Janem Ruttou, a dalšími
- speciální rozšíření populárního formátu Buď v týmu
- a další obsah.