EFFIE je zkratka slova Effectiveness (efektivnost) a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. Ve dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům.
Zisku renomované marketingové trofeje těší již potřetí. Vždy shodně jsme získali stříbrnou plaketu. Nejprve v roce 2021 ocenila porota nové logo a celkový rebranding klubu, o rok později pak marketingové experty oslovila kampaň „Na Spartu.“, díky které jsme zažívali nejvyšší návštěvnost v epet ARENĚ za posledních 40 let.
Letos na podzim pak sklidila pozitivní ohlas komunikační linka s názvem GEN ACS odkazující na DNA klubu. Kampaň spojující klubovou minulost, současnost i budoucnost hravě a zároveň s úctou k tradici prezentovala inovativními projekty s přesahem mimo sparťanskou komunitu. Za zmínku stojí například interaktivní personalizované video „Máš v sobě sparťanskou DNA?“ anebo song Letná, který překonal veškeré české streamovací rekordy.
V Kategorii sportovní marketing byly rozdány dvě stříbrná a jedno bronzové místo. Sparta tak obsadila nejvyšší udělené místo.