
První den summitu se zaměří na budoucnost zážitků, které mohou fanoušci zažít přímo na stadionech. Odborníci budou diskutovat o tom, jak přizpůsobit infrastrukturu a technologie očekáváním nové generace fanoušků. Druhý den bude věnován marketingovým strategiím. Více než 15 přednášek se bude týkat témat, která hýbou světem současného fotbalu. Speakeři se zaměří na témata budování značky klubu, inovativní obsahové strategie či získávání fanoušků Generace Z.
První potvrzení hosté summitu:
- Leonie Hauptvogel, Project Manager and Advisor in the Directorate for Sustainability v klubu VfL Bochum
- Christian Jäger, Senior Advisor B2B & Events v klubu Karsluher SC
- Timm Jäger, CEO EintrachtTech v klubu Eintracht Frankfurt
- Daniel Kobyłka, New Media Manager polské Ekstraklasy
- Michal Orsava, spoluzakladatel & Creative Director společnosti webout
- Luc Vanhecke, spoluzakladatel společnosti iXpole
- Michał Wapiński, Innovation Product Manager společnosti TISA

Vrcholem prvního večera bude networkingová akce spojená s předáváním Marketing Excellence Awards, která ocení nejvýraznější úspěchy ve fotbalovém marketingu. „Summit představuje jedinečnou příležitost pro sdílení zkušeností a networking s předními evropskými profesionály,“ říká organizační tým.
Vstupenky na summit jsou v prodeji na strankách FBIN.