AC Sparta Praha vstupuje do další éry. Od nynějška se klub prezentuje novou vizuální identitou. Nejvýraznější změnou je modernizované logo. Sparta ale bude používat také zcela nový styl písma. Modernizace se týká všech projektů, které patří pod ACS. V následujících dnech se můžete těšit na představení nových dresů, přebarvení klubového autobusu nebo třeba nové opláštění stadionu!
Nová identita je tady!
Jak už jsme vás
informovali v únoru, novou vizuální identitu klub připravoval ve spolupráci s respektovanými odborníky v oboru grafické tvorby několik let. Vizuální koncept vytvořila agentura Go4Gold.
„Směr, který jsme po dlouhých diskusích zvolili, představuje přirozený vývoj a posouvá nás graficky z minulosti do současnosti. Snažíme se respektovat moderní trendy, přesto se podle nás nejedná o překotnou revoluci,“ řekl k nové vizuální identitě klubu generální ředitel Sparty František Čupr.
„Marketingové potřeby klubu, očekávání ze strany fanoušků i požadavky na využití klubové identity ze strany obchodních partnerů Sparty se za dobu, po kterou v klubu s přestávkou působím, výrazně změnily,“ dodal ředitel komerčního úseku ACS a člen představenstva Tomáš Křivda.
Takto vypadá nové logo Sparty:
Klub používá zcela nové písmo, které se jmenuje „železná“.
Prohlédněte si sjednocenou grafiku jednotlivých sparťanských projektů: