Nová identita je tady!
Jak už jsme vás informovali v únoru, novou vizuální identitu klub připravoval ve spolupráci s respektovanými odborníky v oboru grafické tvorby několik let. Vizuální koncept vytvořila agentura Go4Gold.
„Směr, který jsme po dlouhých diskusích zvolili, představuje přirozený vývoj a posouvá nás graficky z minulosti do současnosti. Snažíme se respektovat moderní trendy, přesto se podle nás nejedná o překotnou revoluci,“ řekl k nové vizuální identitě klubu generální ředitel Sparty František Čupr.
„Marketingové potřeby klubu, očekávání ze strany fanoušků i požadavky na využití klubové identity ze strany obchodních partnerů Sparty se za dobu, po kterou v klubu s přestávkou působím, výrazně změnily,“ dodal ředitel komerčního úseku ACS a člen představenstva Tomáš Křivda.
Takto vypadá nové logo Sparty:

Klub používá zcela nové písmo, které se jmenuje „železná“.

Prohlédněte si sjednocenou grafiku jednotlivých sparťanských projektů:

Další informace o nové identitě najdete na NavzdySparta.cz.