V průběhu této úspěšné spolupráce, která teď vypršením smlouvy končí, se největší česká sázková společnost prezentovala na Letné jako komplexní obchodní partner, a to nejen jako silný finanční sponzor, ale i v mnoha dalších aktivitách. Značku Tipsport v rudém dresu reprezentovaly největší klubové hvězdy Adam Hložek, Bořek Dočkal či Ladislav Krejčí.
Společensky odpovědné partnerství
Tipsport byl ve spolupráci se Spartou významným partnerem mimo jiné i na poli společenské odpovědnosti. Velmi úspěšně probíhaly celosezónní zápasové aktivace – Tipsport tomboly, díky níž bylo do Nadačního fondu ACS zasláno dohromady přes půl milionu korun, se zcela rekordním výtěžkem v den posledního utkání ročníku 2022/2023 Sparta – Plzeň. Zaměstnanci Tipsportu se také pravidelně zapojovali do fotbalového Turnaje Nadačního fondu ACS.
V průběhu této sezony také klub společně se svým generálním partnerem představil ojedinělý projekt s názvem Druhý život dresů. Tipsport jich nakoupil tisíc, aby je následně rozdal mezi fanoušky v rámci akce Vyměň starý dres za nový. Z původních dresů pak vznikla spojením několika variant unikátní edice 200 kusů. Ty si mohli fanoušci i s podpisem některé z klubových legend objednat ve sparťanském fanshopu. Výtěžek byl opět věnován Nadačnímu fondu ACS.
Završení úspěšné spolupráce
Zápasy Sparty během uplynulých sezon také navštívily stovky klientů, obchodních partnerů a zaměstnanců Tipsportu, kteří si utkání užívali třeba ve speciálním sektoru na protilehlé tribuně. Fanoušky zase po celou dobu bavily poločasové aktivace o sázkové bonusy nebo mobilní telefony.
„Chtěl bych Tipsportu poděkovat za velmi kvalitní obchodní partnerství, které uzavíráme tím nejlepším: ziskem mistrovského titulu po devíti letech. Společně jsme prezentovali zajímavé aktivace, například v období covidu jsme dokázali v mnohem větší míře realizovat projekty v digitálním prostředí,“ říká Tomáš Křivda, nastupující k 1.7. do pozice generálního ředitele AC Sparta Praha. „V případě zápasů v domácí ligové soutěži byl Tipsport jedinou značkou, kterou jsme na dresu prezentovali. Věřím, že i tuto exkluzivitu náš partner ocenil.“
„Jsme rádi, že jsme se mohli podílet na vzestupu Sparty až k titulové sezoně. Čtyřletý kontrakt naplnil naše očekávání a spolupráce fungovala skvěle. V našich televizních kampaních účinkovaly hvězdy jako bývalý kapitán Sparty Bořek Dočkal nebo ten současný Ladislav Krejčí, který je jednou z nejvýznamnějších postav klubu posledních sezon. Partnerství jsme zakončili pro nás i pro Spartu dlouho očekávaným titulem, čímž se potenciál spolupráce symbolicky uzavřel. Naše působení ve fotbale ale hodláme dál upevňovat, chceme být v nejsázenějším sportu hodně vidět,“ komentuje úspěšnou spolupráci marketingový ředitel Tipsportu Jan Čumpelík.
Pro zajímavost, před zahájením ročníku 2022/2023 vypsal Tipsport kurz na vítězství Sparty v české nejvyšší soutěži v hodnotě 2,85. V červenci minulého roku zvolilo 53 procent tipérů ze sázkařské komunity Tipsportu jako titulové mužstvo právě Spartu a v květnu 2023 si tak tito sázející mohli vybrat svou výhru.