Ligová fotbalová asociaceChance Liga
Novinky

Sparta a Tipsport završují titulární spolupráci titulem

Více než čtyři roky obchodní spolupráce zakončené ziskem mistrovského titulu

Sdílet

Více než čtyři roky obchodní spolupráce zakončené ziskem mistrovského titulu. To je skóre generálního partnerství mezi fotbalovou Spartou a sázkovou jedničkou Tipsportem, tradičními a úspěšnými českými značkami, které se touto úspěšnou sezonou naplnilo.
V průběhu této úspěšné spolupráce, která teď vypršením smlouvy končí, se největší česká sázková společnost prezentovala na Letné jako komplexní obchodní partner, a to nejen jako silný finanční sponzor, ale i v mnoha dalších aktivitách. Značku Tipsport v rudém dresu reprezentovaly největší klubové hvězdy Adam Hložek, Bořek Dočkal či Ladislav Krejčí. 
Společensky odpovědné partnerství
Tipsport byl ve spolupráci se Spartou významným partnerem mimo jiné i na poli společenské odpovědnosti. Velmi úspěšně probíhaly celosezónní zápasové aktivace – Tipsport tomboly, díky níž bylo do Nadačního fondu ACS zasláno dohromady přes půl milionu korun, se zcela rekordním výtěžkem v den posledního utkání ročníku 2022/2023 Sparta – Plzeň. Zaměstnanci Tipsportu se také pravidelně zapojovali do fotbalového Turnaje Nadačního fondu ACS. 
V průběhu této sezony také klub společně se svým generálním partnerem představil ojedinělý projekt s názvem Druhý život dresů. Tipsport jich nakoupil tisíc, aby je následně rozdal mezi fanoušky v rámci akce Vyměň starý dres za nový. Z původních dresů pak vznikla spojením několika variant unikátní edice 200 kusů. Ty si mohli fanoušci i s podpisem některé z klubových legend objednat ve sparťanském fanshopu. Výtěžek byl opět věnován Nadačnímu fondu ACS.
Završení úspěšné spolupráce
Zápasy Sparty během uplynulých sezon také navštívily stovky klientů, obchodních partnerů a zaměstnanců Tipsportu, kteří si utkání užívali třeba ve speciálním sektoru na protilehlé tribuně. Fanoušky zase po celou dobu bavily poločasové aktivace o sázkové bonusy nebo mobilní telefony. 
„Chtěl bych Tipsportu poděkovat za velmi kvalitní obchodní partnerství, které uzavíráme tím nejlepším: ziskem mistrovského titulu po devíti letech. Společně jsme prezentovali zajímavé aktivace, například v období covidu jsme dokázali v mnohem větší míře realizovat projekty v digitálním prostředí,“ říká Tomáš Křivda, nastupující k 1.7. do pozice generálního ředitele AC Sparta Praha. „V případě zápasů v domácí ligové soutěži byl Tipsport jedinou značkou, kterou jsme na dresu prezentovali. Věřím, že i tuto exkluzivitu náš partner ocenil.“
„Jsme rádi, že jsme se mohli podílet na vzestupu Sparty až k titulové sezoně. Čtyřletý kontrakt naplnil naše očekávání a spolupráce fungovala skvěle. V našich televizních kampaních účinkovaly hvězdy jako bývalý kapitán Sparty Bořek Dočkal nebo ten současný Ladislav Krejčí, který je jednou z nejvýznamnějších postav klubu posledních sezon. Partnerství jsme zakončili pro nás i pro Spartu dlouho očekávaným titulem, čímž se potenciál spolupráce symbolicky uzavřel. Naše působení ve fotbale ale hodláme dál upevňovat, chceme být v nejsázenějším sportu hodně vidět,“ komentuje úspěšnou spolupráci marketingový ředitel Tipsportu Jan Čumpelík.
Pro zajímavost, před zahájením ročníku 2022/2023 vypsal Tipsport kurz na vítězství Sparty v české nejvyšší soutěži v hodnotě 2,85. V červenci minulého roku zvolilo 53 procent tipérů ze sázkařské komunity Tipsportu jako titulové mužstvo právě Spartu a v květnu 2023 si tak tito sázející mohli vybrat svou výhru.

Sdílet

    Další novinky