Chtěli jsme vyhovět požadavkům našich fanoušků a reflektovat dynamicky se vyvíjející digitální dobu, a dali jsme si řádně záležet. Po více než roce vývoje teď spouštíme nový web sparta.cz, který odráží současné potřeby digitální komunikace klubu s fanoušky. Nové úpravy se týkaly nejen nové podoby webu sparta.cz a id.sparta.cz, ale zahrnuly také vytvoření nového back-endu a vybudování nové webové infrastruktury. Tímto krokem chceme výrazně posílit stabilitu webu například při sledování živých přenosů utkání.
Nový web s vizuálním redesignem poskytuje celkové zlepšení uživatelského zážitku. Funkcionality, na které jste zvyklí, jsme zachovali, k nim však postupně budou přibývat nové. Modernizace webu nám dále umožní rozvíjet náš digitální ekosystém, který znáte pod pojmem SPARTA iD, zavádět nové technologie a držet se tak aktuálních trendů.
Nový web, SPARTA iD a zbylé části navrhla a vyvinula společnost ELEVUP, která se doposud podílela na tvorbě mobilní aplikace Sparta. Vzhledem ke znalosti našich procesů a systémů a velké profesionalitě jsme zvolili právě je. Jsme potěšeni, že se nám podařilo rozšířit naši spolupráci o další uživatelské aplikace a systémy.
Zároveň prohlubujeme spolupráci i se společností DEEP VISION, jejíž dceřiná společnost ENIGOO se nám stará o řešení prodeje vstupenek. DEEP VISION nám dodává nástroj nazvaný Relatoo. Tento nástroj slouží k tvorbě mailových newsletterů a kampaní, mobilních notifikací nebo ucelenou správu fanouškovských dat.
Věříme, že naplníme vaše očekávání.
Nový web s vizuálním redesignem poskytuje celkové zlepšení uživatelského zážitku. Funkcionality, na které jste zvyklí, jsme zachovali, k nim však postupně budou přibývat nové. Modernizace webu nám dále umožní rozvíjet náš digitální ekosystém, který znáte pod pojmem SPARTA iD, zavádět nové technologie a držet se tak aktuálních trendů.
Nový web, SPARTA iD a zbylé části navrhla a vyvinula společnost ELEVUP, která se doposud podílela na tvorbě mobilní aplikace Sparta. Vzhledem ke znalosti našich procesů a systémů a velké profesionalitě jsme zvolili právě je. Jsme potěšeni, že se nám podařilo rozšířit naši spolupráci o další uživatelské aplikace a systémy.
Zároveň prohlubujeme spolupráci i se společností DEEP VISION, jejíž dceřiná společnost ENIGOO se nám stará o řešení prodeje vstupenek. DEEP VISION nám dodává nástroj nazvaný Relatoo. Tento nástroj slouží k tvorbě mailových newsletterů a kampaní, mobilních notifikací nebo ucelenou správu fanouškovských dat.
Věříme, že naplníme vaše očekávání.