V roce 2021 prošla Sparta mnoha změnami, které se výrazně dotkly i zboží, jež si můžete zakoupit v našem fanshopu – změna vizuální identity, nové logo, přechod k firmě adidas coby dodavateli sportovního vybavení. Do kampaní k novému zboží ve fanshopu jsme začali výrazněji zapojovat samotné hráče, jak je patrné z videa.

Pokud jde o náš fanshop, chceme s vámi komunikovat co nejvíc otevřeně. Naším společným cílem je, abyste se při nakupování sparťanských produktů cítili spokojeně, abyste měli pocit, že máte z čeho vybírat. Proto jsme na začátku roku společně s naším partnerem v této oblasti, společností Footballmania, provedli průzkum spokojenosti mezi fanoušky. A ze stejného důvodu vám teď nabízíme náš pohled na změny ve fungování fanshopu a na to, co přinesly.

„Před více než dvěma lety jsme si stanovili plán k rozvoji produktů a služeb souvisejících s naším fanshopem,“ říká marketingový ředitel Sparty Kamil Veselý. „Součástí plánu byl příslib a vize změn na straně našeho merchandisingového partnera a rebranding klubu. Zároveň jsme museli zareagovat i na změnu v rámci produktového partnera, která proběhla na začátku aktuální sezony. V uplynulém roce vešla v praxi většina klíčových změn, které přinesly skvělé výsledky,“ vysvětluje Veselý.
SPARTA iDCelý článek je dostupný pouze přihlášeným uživatelům.