Ligová fotbalová asociaceFORTUNA:LIGA
Novinky

Mojí prací je, aby byl fanoušek spokojený

Marketingový ředitel Kamil Veselý hostem podcastu Srdce ze železa

Sdílet

Podcast Srdce ze železa dospěl ke svému dvacátému dílu. V něm je hostem muž, který je zodpovědný za všechny aktivity mířící k fanouškům - občerstvení na stadionu, Sparta ID, Sparta Club nebo třeba Sparta eSports! Poslehněte si takřka hodinový rozhovor s marketingovým ředitelem Sparty Kamilem Veselým!
Jedno ze stěžejních témat směrem k jarní části sezóny je pro Kamila Veselého občerstvení na stadionu: „Nejsme hlušší a nejsme slepí, vnímáme, že to při zápasech v tomto směru nefungovalo ideálně. Vytvořili jsme si strategii, popsali jsme si jednotlivé kroky, které by alespoň dílčím způsobem pomohly. Na úvod jsme se zaměřili na věci s okamžitým efektem a mezi takové patří i výměna pivního partnera. Staropramen má zájem na tom, aby služby v oblasti občerstvení fungovaly na stadionu co nejlépe. Tím nás tento partner výrazně oslovil,“ vysvětluje Kamil Veselý nového pivního partnera v Generali Areně.
V podcastu se mluvilo i o Sparta ID, které může každý fanoušek našeho klubu získat registrací na webových stránkách: „Chtěl bych, abychom se dostali do fáze, že Sparta ID bude mít pro fanouška takovou hodnotu, že si bez něj své sparťanství nedokáže představit. Ve finále by Sparta ID mělo sloužit k pěti věcem: webové stránky, nová mobilní aplikace, wifi síť na stadionu, eshop a bezhotovostní platební systém na stadionu,“ vysvětluje marketingový ředitel klubu.
Sparta klade velký důraz i na činnost v charitativní oblasti: „Když mě Sparta oslovila, chtěl jsem představit svou vizi, jak by měl klub v budoucnu vypadat. A právě rozvoj charitativních aktivit pro mě byl jednou z nejdůležitějších věcí. Je to pro mě zásadní a chci, aby Sparta byla i v tomto směru v českém fotbale jasným lídrem,“ deklaruje Kamil Veselý.
Celý rozhovor s marketingovým ředitelem Sparty si můžete poslechnout v novém díle podcastu Srdce ze železa ZDE!

Sdílet

    Další novinky