Ligová fotbalová asociaceFORTUNA:LIGA
Novinky

Nový pivní partner: Staropramen

Klub ve spolupráci s odborníky na pivní servis pracuje na zlepšení služeb pro fanoušky

Sdílet

Novým obchodním partnerem Sparty se stávají Pivovary Staropramen. První společný cíl: zlepšení pivního servisu na stadionu při domácích zápasech v GENERALI Areně.
Pro fanoušky je to jedna z těch důležitějších zpráv. Jaké pivo budou mít k dispozici na Letné? Jak dlouho na něj budou čekat ve frontě? Bude mít správnou teplotu? Bude načepované podle jejich představ? Bude kvalitně nachlazené i v letních měsících?
Navázání spolupráce s pražským Staropramenem je jedním z kroků, kterými klub reaguje na nespokojenost fanoušků se servisem v oblasti občerstvení.
Kluby nejvyšší soutěže měly po dvaceti letech v této sezoně poprvé možnost vybrat si partnera v oblasti pivovarnictví. A Sparta se po několika měsících jednání rozhodla pro spolupráci s Pivovary Staropramen. Proč?
„Zástupci Staropramenu nás přesvědčili svým zájmem nám pomoci v oblasti služeb pro fanoušky na stadionu. Vnímáme Staropramen nikoli jako sponzora, ale jako partnera,“ vysvětluje důvody generální ředitel AC Sparta Praha František Čupr.
Klub společně se zástupci pivovaru a cateringové společnosti, která zodpovídá za provoz stánků na Letné, v měsících a týdnech před zahájením jarní části sezony pracuje na technologických i organizačních vylepšeních servisu pro sparťany. Smyslem těchto příprav je zajištění kvalitního piva a rychlejší obsluhy fanoušků.
Stánky jsou vybavovány novým výkonným chlazením, v průběhu jarní části sezony 2018/2019 budou na stadionu průběžně navyšovány počty prodejních míst, přičemž některá z nich budou určena pouze pro distribuci nápojů. Probíhá školení obsluhy stánků.
„Zástupce Sparty jsme před uzavřením dohody o spolupráci zvali na naše akce, aby na vlastní oči viděli, jak k prodeji piva přistupujeme a v čem jsou naše silné stránky. V GENERALI Areně jsme pak zkoumali cestu piva k fanouškovi, technologie i práci personálu. Máme zkušenosti z hudebních festivalů, kde obsluhujeme desítky tisíc fanoušků,“ uvádí za Pivovary Staropramen Jan Vošta, sponsorship manažer.

Sdílet

    Další novinky